Beste Mercedes-Benz dealer in 2024
Wij zijn na 2020 en 2022 in 2024 wederom uitgeroepen tot ‘Best Dealer’. Van alle Nederlandse Mercedes-Benz dealers scoorden wij het hoogst op de zogeheten Dealer Score Card. Hierbij worden belangrijke punten als service, klanttevredenheid en verkoop beoordeeld.
Van alle Nederlandse Mercedes-Benz dealers scoorden wij het hoogst op de zogeheten Dealer Score Card. Hierbij worden belangrijke punten als service, klanttevredenheid en verkoop beoordeeld.
Stimuleren en motiveren
Het dealernetwerk van Mercedes-Benz Cars Nederland is de klant graag op alle vlakken uitstekend van dienst. De ‘Best Dealer’-award stimuleert en motiveert het dealernetwerk en wordt jaarlijks door Mercedes-Benz Nederland uitgereikt aan dealers die zich onderscheiden door topprestaties. Voor de toekenning van de awards maakt Mercedes-Benz gebruik van een Dealer Score Card. Deze laat op basis van een toetsing van 12 maanden zien hoe de Nederlandse Mercedes-Benz dealers presteren op het gebied van service, klanttevredenheid en verkoopaantallen. Bovendien hebben de Mercedes-Benz rijders een belangrijke inbreng: zij kunnen zich uitspreken over de kwaliteit van de service én verbeterpunten aangeven. Op deze manier hebben zij een actieve rol in het verder verbeteren van de dienstverlening van hun merk.
Baan Twente ‘Best Dealer 2024’
Baan Twente met personenwagenvestigingen in Hengelo en Rijssen wist dit jaar de top van de Best Dealer Award-klassering te bereiken. Na eerdere overwinningen, onder andere in 2020 en 2022, mag Baan Twente zich weer een jaar lang de beste Mercedes-Benz dealer van Nederland noemen. Gerd van der Kolk, Peter Leushuis en Patrick van Loon kregen de trofee uit handen van Wolfgang Bremm von Kleinsorgen, CEO van Mercedes-Benz Benelux en Egwin Wauters, Head of Retail Network Development BeNelux van Mercedes-Benz, en zeiden aansluitend het volgende: “Wij zijn heel trots dat deze award weer terug is bij Baan Twente. De medewerkers in onze beide vestigingen spannen zich ieder moment van de dag in om de klant centraal te stellen. Daarbij is een goede service en persoonlijke benadering voor ons vanzelfsprekend, want dat zorgt ervoor dat de klant zich altijd thuis voelt bij Baan Twente en Mercedes-Benz. Het is prachtig om de inspanningen van ons team met deze award beloond te zien worden en het motiveert ons om onze dienstverlening en service altijd op een hoog niveau te houden.”