Beste Mercedes-Benz dealer in 2020
Wij zijn in 2020 uitgeroepen tot ‘Best Dealer’. Van alle Nederlandse Mercedes-Benz dealers scoorden wij het hoogst op de zogeheten Dealer Score Card. Hierbij worden belangrijke punten als service, klanttevredenheid en verkoopaantallen beoordeeld.
Van alle Nederlandse Mercedes-Benz dealers scoorden wij het hoogst op de zogeheten Dealer Score Card. Hierbij worden belangrijke punten als service, klanttevredenheid en verkoopaantallen beoordeeld.
Stimuleren en motiveren
Het dealernetwerk van Mercedes-Benz Cars Nederland is de klant graag op alle vlakken uitstekend van dienst. De ‘Best Dealer’-award stimuleert en motiveert het dealernetwerk en wordt jaarlijks door Mercedes-Benz Nederland uitgereikt aan dealers die zich onderscheiden door topprestaties. Voor de toekenning van de awards maakt Mercedes-Benz gebruik van een Dealer Score Card. Deze laat op basis van een toetsing van 12 maanden zien hoe de Nederlandse Mercedes-Benz dealers presteren op het gebied van service, klanttevredenheid en verkoopaantallen. Bovendien hebben de Mercedes-Benz rijders een belangrijke inbreng: zij kunnen zich uitspreken over de kwaliteit van de service én verbeterpunten aangeven. Op deze manier hebben zij een actieve rol in het verder verbeteren van de dienstverlening van hun merk.
Baan Twente ‘Best Dealer 2020’
Baan Twente sprong eruit met zeer hoge scores op de Dealer Score Card van 2020. Het bedrijf heeft daarmee de ‘Best Dealer 2020’-award in de wacht gesleept en mag zich een jaar lang de beste Mercedes-Benz dealer van Nederland noemen. Directieleden Gerd van der Kolk en Gert-Jan Baan kregen de trofee overhandigd door Jorg Roelofs en meldden aansluitend het volgende: “Wij zijn trots op de hoge cijfers en waardering die klanten ons geven. Wij werken met een team van loyale en betrokken medewerkers. Klanten doen bij ons zaken met mensen die ze kennen. Goede service en een persoonlijke benadering zijn voor ons vanzelfsprekend. Ondanks dat het een ander jaar was dan voorzien, hebben we ervoor gezorgd dat de klant zich thuis voelt bij Mercedes-Benz. We zien deze award als een prachtige beloning voor alle inspanningen van onze medewerkers.”